به گزارش مجله آنلاین حمل‌ونقل، این خودرو بر پایه ساختار بنیادین پژو ۳۰۰۸ ، ۵۰۰۸ و اوپل گرندلند X در قالب یک SUV کامپکت ساخته شده و قرار است به مصاف نسل دوم نیسان قشقایی و نسل پنجم تویوتا راو۴هایی برود که در شهر Rennes فرانسه برای بازار اروپا تولید می‌شوند.
 

سیترون

 

سیترون


هنوز اطلاعاتی نسبت به ارتقای این خودرو نسبت به نسخه چینی از سوی سیتروئن تائید نشده است، اما به نظر می‌رسد نسخه اروپایی تفاوت‌های ویژه‌ای با مدل ارائه شده در چین دارد. ایرکراس C5 سیتروئن به یک صفحه ۱۲.۳ اینچی دیجیتالی پشت آمپر مجهز است و یک صفحه نمایش ۸ اینچی در بخش اطلاعات و سرگرمی خود بهره می‌برد. شارژ بدون سیم تلفن هوشمند و بسیاری از عملکردهای دیگر از گزینه‌های جذاب این سیتروئن ایرکراس C5 اروپایی است.
 

سیترون


این خودرو احتمالا مانند نسخه‌های موجود در چین با دو موتور بنزینی با توان ۱۶۵ و ۲۰۰ اسب‌بخار ارائه می‌شود که با یک سامانه انتقال قدرت ۶ سرعته هماهنگی دارند. البته در سفارش اروپایی شاهد نسخه‌های پلاگین- هیبرید با قابلیت محرک تمام چرخ (e-AWD) نیز هستیم. در مدل پلاگین هیبرید مجموع قدرت موتورهای مکانیکی و الکتریکی به ۳۰۰ اسب‌بخار خواهد رسید.

 

سیروین